Verblijf op Cuba - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Seb Koster - WaarBenJij.nu Verblijf op Cuba - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Seb Koster - WaarBenJij.nu

Verblijf op Cuba

Door: Seb Koster

Blijf op de hoogte en volg Seb

01 Maart 2013 | Bermuda, Bermuda Islands

Hoi mensen, Wij varen net in de bermuda driehoek, en ik heb medicijnen tegen zeeziekte dus zeeziek voel ik me niet zo. In Cuba was het heel leuk en de eigen reis was echt vet chill. We begonnen in Bayamo, toen zijn we met een super luxe touringbus naar Holguin gereden, daar sliepen we in het Pernik hotel, waar er echt vet veel als ontbijt was: cake, toast, eieren en pannekoeken, heerlijk!
Toen zijn we naar Guardalavaca gereist, daar hebben
we in een garage geslapen, gemaakt van koelkastendeuren en tractoronderdelen. Daar hebben we op het strand gelegen en het ontbijt was weer heel erg lekker.
Toen zijn we in een truck weer naar Holguin gereisd en vanaf daar naar
Guantanamo gereden in een taxi, daar hebben we ook in een hotel geslapen. Het ontbijt en avondeten was daar niet geweldig, maar wel lekker.
Toen wilden we in een all-inclusive hotel slapen, alleen werden we niet
toegelaten. We zijn toen naar Santiago gereisd en daar hebben we in een casa particular geslapen. Daar zijn we twee nachten gebleven en zijn we met de hele groep gediscood. Ook hebben we kreeft gegeten. Na de eigen reis zijn we nog anderhalve week in Santiago gebleven en heb ik aan school gewerkt.
We hebben een arts aan boord, Wim, want er zijn nog steeds mensen ziek. Nu we net weer varen zijn we erachter gekomen dat we in ongeveer 7 dagen alweer in Bermuda zijn.
Ik kreeg gisteren een splinter onder mijn nagel en toen ben ik naar Wim
gegaan, om hem eruit te laten halen, maar professioneel dat hij is, wilde
hij mijn hele vinger verdoven en pakte hij de helft van zijn greedschap
erbij, wat ik ietsje overdreven vond.
Ik heb best wel veel zin om weer terug te gaan en het voelt nu al of we op de terugreis zijn.
Groeten, Seb.

  • 05 Maart 2013 - 11:58

    Opa & Oma:


    Hallo Seb,

    Dat was heel mooi om weer iets te lezen over wat je allemaal weer hebt meegemaakt,
    nog veel mooier was het om te horen dat je bijna geen last hebt gehad van die
    nare zeeziekte. Wat geweldig toch wat je allemaal ziet en hoort.
    Zo te zien vanmorgen op de map zijn jullie nu op Bermuda aangekomen, weer
    een nieuwe ervaring (kun je het nog een beetje bijhouden?).
    Jullie worden wel heel goed beziggehouden op het schip he?
    We wensen je ook op Bermuda opnieuw een fijne en leerzame tijd.

    heel veel liefs en we denken aan je, opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Bermuda Islands

School at Sea

School at Sea

Recente Reisverslagen:

05 April 2013

De laatste etappe

24 Maart 2013

Blog van de SchoolatSea site

01 Maart 2013

Verblijf op Cuba

26 Februari 2013

Cuba

08 Februari 2013

Cuba
Seb

Actief sinds 19 Okt. 2012
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 18021

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 21 April 2013

School at Sea

Landen bezocht: